Bu Blogda Ara

24 Temmuz 2009 Cuma

Karne

Geçen gün Çağla ile mesajlaşırken aklıma gelmiş eski bir şiirim; son bölümünü unutmuştum ama buldum çıkardım. 1997'de yazmışım bu şiiri. Yalnız adı aklımda bir çocukluk aşkına; Sibel'e...
Acaba ne yapıyordur şimdi.

KARNE

Şiirde geçer notum,
İnsanlık iyi.

Hayattan ne aldım bilmem ama
Aşktan kaldım daima,
Zayıfım zayıf.

Belki silemem kalp çiziklerini,
Yetmez paletimdeki renkler,
Sesler yetmez,
Anlar yetmez taklide seni.

Ama bir dur,
Bir yaş daha devireyim hele,
Bitmiş bir kitap gibi koyayım onu da kenara,
Sonra yükselir belki notlarım,
Şiirden,
Hayattan,
İnsanlıktan kalsam da,
Geçerim aşktan belki...

Şiirsiz aşk olmaz mı dedin, duymadım;
Kapalıydı gözlerim;
Anlamadım hayatın aşk olduğunu;
İnsan gerek dedin,
Dedim ya insandı aşk;
Aşktı insan.
Ama tutsak;
Hem ki yürekte, faziletle, içkin.

Şiirde geçer notum,
İnsanlık iyi.

Hayattan ne aldım bilmem ama
Aşktan kaldım daima,
Velev ki zayıfım zayıf.
24.08.1997

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder